MobilePay Subscriptions

MobilePay Subscriptions
er abonnementsbetalinger med MobilePay

Tilmeld din virksomhed

Med MobilePay bliver dét med abonnementsbetalinger meget lettere.


 
Hurtig sign up
Tilknyt MobilePay med et swipe. Så sker betalingen automatisk.
 


 
Problemfri opkrævning 
Kort- og betalingsproblemer bliver håndteret automatisk.
 


 
Information i realtid
Ændrer kunden i sin betaling, får du besked med det samme.
 


 
Gladere kunder
Dine kunder har kontrol med sine abonnementsbetalinger.

​Dine kunder slipper for betalingskort – et swipe sætter de automatiske betalinger i gang.

Tilmeld din virksomhed​​
 

​Så hurtigt forbinder dine kunder MobilePay til deres abonnement

 
 
Video: Se, hvordan kunden forbinder MobilePay til sit abonnement (00.25).

​5 gode grunde til at vælge MobilePay Subscriptions

Nem sign up
​Dine kunder forbinder MobilePay til dit abonnement med ét swipe. Man behøver ikke engang at taste sine kortoplysninger.
 
Betalinger pre-valideredes
Betalingen bliver valideret inden betalingsdatoen. Hvis et kort er udløbet, eller kunden har skiftet bank, kommunikerer vi problemet til kunden, så det kan blive fikset.

Besked i realtid
Hvis kunden afviser en betaling eller framelder sig, får du besked med det samme, så du kan nå at reagere. Ligesom du altid kan rette i opkrævninger, også dem, som allerede er blevet sendt.
 
Mulighed for betal-nu-funktion
Du kan tilføje en "Betal med MobilePay-knap" på din hjemmeside - så kan de kunder, der har forbundet MobilePay til deres abonnement, nemt betale for dine andre varer eller services (fx tilkøb af ekstra data).
 ​
Refunderinger
Du kan altid returnere betalinger til dine kunder.


 

​Sådan kommer din virksomhed i gang

To ting skal være på plads for at komme i gang med MobilePay Subscriptions:
  1. Du skal have en aftale med MobilePay
  2. Du skal integrere op imod REST API
REST API er vores nye cloud-baserede API. Tjek det ud allerede nu - så får du et langt bedre indtryk af, hvor nemt det er at kode op imod.
 ​
Din virksomhed koder direkte op imod vores REST API. Derfor behøver du kun én aftale for at komme i gang - nemlig den aftale, du laver med MobilePay. Nem, nemmere, nemmest.

Se dokumentation​​​​​
​​​​​

​Skriv dig op til MobilePay Subscriptions

Lige nu tester vi løsningen sammen med vores pilotvirksomheder. Vi forventer at være klar med den fulde version af MobilePay Subscriptions i løbet af foråret 2017. Du kan skrive dig op allerede nu. Udfyld felterne, så kontakter vi dig, så snart vi er klar.​

Tilmeld din virksomhed​​​​

Spørgsmål & svar om MobilePay Subscriptions

Løsningen er endnu i pilotfase, dvs. kun tilgængelig for pilot-virksomheder. Men du kan få adgang til vores udviklermiljø og se, hvordan du integrerer løsningen. Du kan skrive dig op her, så kontakter vi dig, når løsningen er klar. Tilmeld din virksomhed
Løsningen vil være tilgængelig i løbet af foråret 2017. Hvis du ønsker at se dokumentationen, så klik her.

Hvis du ønsker at se, hvordan løsningen passer ind i dit set-up. Kan du skrive dig op her og få adgang til vores udviklermiljø. Tilmeld din virksomhed

Løsningen er fleksibel. Det betyder, at den virker i alle webbaserede miljøer - mobil, tablet eller desktop. Du kan også integrere en signup-knap i e-mails. Det vil sige, at taler du med en kunde og aftaler betaling via MobilePay, kan du sende en mail med en "Betal med MobilePay"-knap. Kunden klikker på linket, og swiper i MobilePay – så er MobilePay tilknyttet jeres indbyrdes aftale omkring betaling.
Det koster mellem 1,00 til 2,75 kr. Du kan se prisliste og betalingsintervaller her.
MobilePay tilknyttes et abonnement
  • Din virksomhed udstiller en ”Betal med MobilePay”-knap. Du kan f.eks. udstille knappen i dit købsflow på din personlige log-ind-side eller i en email.
  • Kunden trykker på 'Betal med MobilePay', og MobilePay åbnes automatisk, hvis kunden er på sin mobiltelefon. Hvis kunden er på sin computer, åbnes en MobilePay dialogboks, hvor kunden skal indtaste sit telefonnummer.
  • Kunde swiper og godkender at betale for sit abonnement med MobilePay. Derefter bliver kunden sendt retur til en af virksomheden bestemt landingsside.

Kunden vil i sin app under "Aktiviteter" eller under "Abonnementsbetalinger" kunne se betalingen som en fremtidig automatisk betaling 8 dage inden betalingsdato. Hvis brugeren ønsker det, har han/hun mulighed for at få en notifikation dagen før betalingen gennemføres automatisk.
Nej, MobilePay er ikke en del af den aftale, som virksomheden har indgået med din kunde. Du vil som virksomhed modtage information i samme øjeblik, som kunden framelder sig automatisk betaling i MobilePay. Herefter kan du sammen med kunden afklare, hvordan fremtidige betalinger skal foregå – du vil stadig kunne tilbyde kunden at betale med MobilePay, kunden skal blot tilknytte sin MobilePay på ny.
MobilePay håndterer alene betalingen. Derfor skal du som virksomhed selv sende kunden en faktura, hvis kunden ønsker det. Fremadrettet kan MobilePay udbygges til også at kunne håndtere fakturaer.

Som virksomhed har du dog mulighed for at skrive en kort tekst om, hvad betalingen dækker på de enkelte betalinger i MobilePay.
Ja, du kan sagtens lade din kunde betale et engangsbeløb og samtidig, i samme flow, lade kunden tilknytte MobilePay som betalingsmiddel for abonnement. Et eksempel kunne være: ”Betal 2 kr. for de første 2 måneder, og herefter 59 kr. pr. måned.”
Ja, når en kunde har valgt at bruge MobilePay som betalingsmiddel til et abonnement, så har du også mulighed for at udstille ”køb nu”-funktioner til din kunde. Det kan f.eks. være tilkøb af data til et telefonabonnent eller bare ”her og nu betaling” for noget, som ligger ud over det månedlige abonnement. Kunden vil altid skulle godkende købet ved at swipe I MobilePay.
Nej, i første fase er løsningen alene tiltænkt som et tilbud til privatbrugere.
Ja, du får besked i realtid (med det samme) om alle de betalinger, du modtager.
Din virksomhed danner selv et ID for hver transaktion. Dette ID videreføres på de ”rigtige” pengeoverførelser imellem MobilePay og din virksomhed, således at der kan afstemmes.
For kunden: Der gælder samme daglige og årlige beløbsgrænser, som ved andre MobilePay-produkter.
For virksomheden: Der er ikke nogen grænse i forhold til, hvor meget virksomheden kan modtage. Dog fastsættes en individuel grænse på hver enkelt automatisk opkrævning i forbindelse med on-boarding.
Ikke nødvendigvis, men du skal som virksomhed integrere løsningen.
Se dokumentation her
Se mere om de andre MobilePay produkter
MobilePay Business

MobilePay Business

Mobilbetaling
via butikkens telefonnummer
Mere om MobilePay Business
MobilePay Online

MobilePay Online

Mobilbetaling
i din online-butik
Mere om MobilePay Online
Invoice

MobilePay Invoice

Fakturér dine kunder
via MobilePay
Mere om MobilePay Invoice