betingelser

Betingelser for MobilePay

​​Betingelser til forbrugere

Nye betingelser for MobilePay fra 1. januar 2018
Læs kommende betingelse​r for MobilePay (PDF)

Betingelser for MobilePay frem til 1. januar 2018
Læs betingelse​r for MobilePay (PDF)

Gældende betingelser for WeShare
Læs betingelse​r for WeShare (PDF) 

​ ​​​​​​

​Fra den 1. januar 2018 kommer der nye betingelser for virksomheder

Se betingelser 2018​​

Betingelser for virksomheder frem til 1. januar 2018

MobilePay Business, MobilePay Point of Sale og MobilePay AppSwitch, oprettet før 1. oktober:
Betingelser for MobilePay til virksomheder med Business Online (PDF)
Betingelser for MobilePay til virksomheder uden administration (PDF)​ 

​MobilePay MyShop, MobilePay Point of Sale, MobilePay AppSwitch og MobilePay Subscriptions, oprettet efter 1. oktober:
Betingelser for MobilePays erhvervsløsninger (PDF)
Betingelser for MobilePay-portalen (PDF)

​MobilePay Subscriptions, oprettet før 1. oktober:
Betingelser for MobilePay Subscriptions til virksomheder med modtagerkonto i Danske Bank (PDF)
Betingelser for MobilePay Subscriptions til virksomheder med modtagerkonto i øvrige partnerbanker (PDF)​ - se særligt afsnit F

​MobilePay Invoice:
Betingelser for MobilePay Invoice (PDF)

MobilePay Payout:
Betingelser for MobilePay Payout (PDF)

Se en liste over vores partnerbanker her.

Vi modtager provisioner fra flere samarbejdspartnere. Se, hvilke samarbejdspartnere vi modtager provisioner fra her.
 
 ​​​​

Vil du fortryde eller klage?

Fortrydelse
MobilePay er ikke en bindende aftale. Hvis du ønsker at fortryde din aftale om MobilePay eller WeShare​ inden for de første 14 dage, kan du som privat forbruger gøre det her.

Ønsker du som virksomhed at fortryde din aftale inden for de første 14 dage, så send en e-mail til erhverv@mobilepay.dk

Vil du som virksomhed eller forbruger opsige din aftale efter de første 14 dage, kan du gøre det skriftligt eller telefonisk uden varsel ved at kontakte support. ​

Klager
Du har også mulighed for at klage som forbruger, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Ønsker du at klage, så send en e-mail med din klage til: klage@mobilepay.dk.

Ønsker du at klage som virksomhed, så send et brev til:

MobilePay Denmarks A/S
Holmens Kanal 2-12
1060 København K

Vil du gøre indsigelse?

Hvis du mener, at der er gennemført betalinger med MobilePay, som du ikke har godkendt, medvirket til eller foretaget, skal du kontakte os hurtigst muligt, efter at du har opdaget det, og lave en indsigelse.

Udfyld blanketten her.

Husk også at få spærret din MobilePay. Du skal blot ringe til os på 45 144 447, så hjælper vi dig.

Send blanketten med almindelig post til:
MobilePay Denmark A/S
Att. Fraud Management
Holmens Kanal 2-12
1060 København K

eller skan den underskrevne blanket og send den på mail til: investigation@mobilepay.dk.
 
Vil du vide mere, så se også Betingelse​r for MobilePay.​​