MobilePay spørgsmål og svar pr. 16.10.2019


Kvitteringer

Skal man have en MobilePay Point of Sale løsning, for at kunne tilbyde kunderne digitale kvitteringer?

Nej. Det er ikke et krav at have MobilePay Point of Sale. Du kan godt få MobilePay kvitteringer til kortbetalinger alene, hvis virksomheden har en aftale med Storebox. Har kunden det samme kort i sin MobilePay-app, så vil kvitteringen automatisk fremgå her.

Kan alle virksomheder tilbyde kvitteringer med MobilePay?

For at kunne tilbyde digitale kvitteringer til kunderne, skal virksomheden have et kassesystem, der er integreret med MobilePay Point of Sale og/eller en betalingsterminal, der understøtter kvitteringer gennem Storebox.

Hvordan tilmelder jeg min forretning til kvitteringer i MobilePay?

Send os en e-mail til erhverv@mobilepay.dk, hvis du ønsker at tilmelde din forretning eller høre mere om løsningen. E-mailen skal indeholde en række informationer om din virksomhed:
Vi kontakter dig, når vi har modtaget mailen, og hjælper dig med det videre forløb.

Hvilke kassesystemsleverandører tilbyder integration med kvitteringer?

Ajour, Bording, CashBox, Datacon, EG, ePay, Extenda, Fona, Frogne, Kyborg, Micros, NaviPartner, NPS, Visma og Wallmob (listen udvides løbende).

Hvordan får jeg integreret MobilePay Kvitteringer i min kasse?

For at en butik kan levere kvitteringer i MobilePay, skal butikken have:

Få mere information ved at kontakte:

Hvad koster MobilePay Kvitteringer?

Pris og aftalegrundlag bliver håndteret af Storebox. Det koster ikke dine kunder noget at få kvitteringer i MobilePay.