MobilePay spørgsmål og svar pr. 15.10.2019


Brug

Hvordan administrerer jeg MobilePay Point of Sale?

Vi arbejder på en løsning online, hvor du kan administrere MobilePay Point of Sale. Indtil løsningen er klar, får du hver måned en oversigt fra os, der giver et overblik over den seneste måneds transaktioner.

Hvor kan jeg se en oversigt over mine Point of Sale-konti?

Vi arbejder på en løsning online, hvor du kan administrere MobilePay Point of Sale. Flere af de banker, vi samarbejder med, har dog løsninger, der understøtter afstemning af MobilePay-betalinger. Så hør evt. din bank, om de har en løsning, du kan bruge.

Hvordan laver jeg en kontooverførsel?

Det er desværre ikke muligt at lave en kontooverførsel pt. Vi arbejder på en løsning online, hvor du kan administrere MobilePay Point of Sale.

Hvordan opretter jeg en automatisk saldotømning?

Vi arbejder på en løsning online, hvor du kan administrere MobilePay Point of Sale. Flere af de banker, vi samarbejder med, har dog løsninger, der understøtter afstemning af MobilePay-betalinger. Så hør evt. din bank, om de har en løsning, du kan bruge.

Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske problemer med min Point of Sale-løsning?

Hvis du oplever tekniske problemer med MobilePay Point of Sale, som ikke ser ud til at skyldes andre driftsmæssige problemer, skal du kontakte din virksomheds supportafdeling eller din kasseleverandør. De undersøger årsagen til problemet, og har mulighed for at fejlmelde systemet.

Se de kasseleverandører vi samarbejder med her.

Oplever du problemer med din boks, skal du kontakte den, du har købt boksen af.


Hvordan laver jeg afstemning med MobilePay Point of Sale?

Vi arbejder på en løsning online, hvor du kan administrere MobilePay Point of Sale - herunder også afstemning. Flere af de banker, vi samarbejder med, har dog løsninger, der understøtter afstemning af MobilePay-betalinger. Så hør evt. din bank, om de har en løsning, du kan bruge.

Hvordan registrerer jeg en ny bankkonto?

Du kan se alle de bankkonti, du har registreret, og tilføje nye bankkonti i bankkontooversigten under 'Indstillinger'.
Husk, at du skal have bekræftet din bankkonto, før vi kan begynde at overføre penge til den.

Hvordan registrerer jeg en ny ejer til min Point of Sale aftale?

Skifter virksomheden CVR-nummer, eller skal en Point of Sale aftale overdrages til en ny ejer, skal der foretages et ejerskifte hos MobilePay. Sådan gør du:

Hvis Point of Sale aftalen overdrages til ny ejer, der ikke er kunde hos os i forvejen, skal den nye ejer først oprette sig som MobilePay-kunde før vi kan foretage ejerskiftet. Opret dig her.

Bemærk, at behandlingen af ejerskiftet kan tage op til 5-7 hverdage. Husk også at informer din terminalleverandør omkring ejerskiftet.

Hvordan bestiller jeg nyt marketingmateriale til butikken, når det gamle skal udskiftes?

Hvis du vil bestille nyt marketingmateriale, fx klistermærker, til din butik skal du skrive til erhverv@mobilepay.dk eller ringe til os på 45 14 44 40.

Har du spørgsmål om MobilePay Point of Sale med administration i Business Online?

Få svar på dine spørgsmål om, hvordan du administrerer din Point of Sale-løsning i Business online, log ind her.