MobilePay spørgsmål og svar pr. 23.10.2019


Brug

Hvordan administrerer jeg min AppSwitch-løsning, laver saldo tømning, eller retter et AppSwitch ID?

Vi arbejder på en selvbetjeningsløsning, hvor din virksomhed fx kan oprette og slette AppSwitch ID'er eller lave saldotømning online. Indtil den er klar, hjælper vi med at oprette ID'erne, som I efterfølgende indsætter i jeres app.

Hvordan reserverer jeg et beløb med MobilePay AppSwitch?

Ved implementering af vores AppSwitch API’er, har du mulighed for at lave en reservation af beløbet, så beløbet først bliver trukket, når varen er udleveret.

Hvordan foregår indløsning af MobilePay AppSwitch-transaktioner?

Du behøver kun en MobilePay-aftale for at kunne modtage AppSwitch-betalinger. Vi håndterer processen i forhold til indløsning af transaktionerne.

Hvordan laver jeg tilbagebetalinger med MobilePay AppSwitch?

AppSwitch API’erne giver mulighed for, at du via 'refund amount' kan tilbageføre et beløb – enten helt eller delvist – til en MobilePay-bruger.

Tilbagebetalingen sker direkte fra din virksomheds system og er dermed kun tilgængelig, hvis din virksomhed har implementeret vores API’er.

Kan jeg med MobilePay AppSwitch få en besked med på kvitteringen til kunden?

Din virksomhed kan indsætte en besked til kunden nederst på kvitteringen i MobilePay, fx "Nyd din kaffe" eller "Tak fordi du handlede i XX".  Der er plads til maks. 66 karakterer i beskeden. Og den bliver både vist på kvitteringen umiddelbart efter betaling, og på den kvittering, der ligger i aktivitetslisten i MobilePay.

Hvor lang må kundens besked på kvitteringen være?

Der er plads til maks. 66 karakterer i beskeden. Og den bliver både vist på kvitteringen umiddelbart efter betaling, og på kvitteringen, der i aktivitetslisten i MobilePay.

Har du spørgsmål om MobilePay AppSwitch med administration i Business Online?

Få svar på dine spørgsmål om, hvordan du administrerer din AppSwitch-løsning i Business online, log ind her.