Eksporter FAQ

Hvad gør vi, hvis vi modtager rykkere for en faktura, som vi har betalt?

Tjek først, om I har betalt det rigtige beløb. Hvis det beløb, I har indbetalt, ikke matcher beløbet i den oprindelige faktura, vil rykkeren være på den difference, som I mangler at betale.

Hvis alt ved betalingen ser ud til at være korrekt, beder vi jer om at sende os en mail med nedenstående informationer til erhverv@mobilepay.dk.

I emnefeltet beder vi jer om at skrive: Dokumentation for betaling af faktura.

I mailen har vi brug for følgende oplysninger fra jer:

  • Jeres firmas CVR-nummer
  • Fakturanummeret på den faktura, det handler om
  • Dato for betalingen
  • Dokumentation for jeres betaling (fx et screenshot af betalingen)

Lige så snart vi modtager jeres mail, ser vi på sagen og vender tilbage til jer hurtigst muligt.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Fakturering

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.