
Fakturering
Fakturering
Vi har fået en rykker, som vi ikke forstår
Hvad gør vi, hvis vi modtager rykkere for en faktura, som vi har betalt?
Hvordan kan jeg fremover betale mine MobilePay-gebyrer?
Hvad er Leverandørservice?
Hvad koster månedlig betaling?
Hvor kan jeg tilmelde mig de nye gebyr-muligheder?
Hvis jeg har Subscriptions eller Invoice, kan jeg så selv vælge, hvordan jeg modtager mine gebyrer?
Kan jeg vælge daglig opkrævning for nogle produkter/betalingssteder og månedlig opkrævning for andre produkter/betalingssteder?
Hvornår kan jeg som kunde ændre, hvordan jeg gerne vil modtage mine gebyrer?
Hvordan ændrer jeg afregningen for min virksomheds MobilePay-transkationer til månedlig afregning?
Hvis jeg skifter til månedlig betaling via Leverandørservice, hvor hurtigt træder det så i kraft?
Hvilken dokumentation får jeg, hvis jeg tilmelder mig månedlig fakturering og hvad indeholder den?