Få mest ud af MobilePay Invoice

Hvordan får du dine kunder til, at betale regningerne med det samme med MobilePay? Her deler vi vores bedste råd til, hvordan I får mest ud af MobilePay Invoice.
Billedet viser en person, der betaler en regning/abonnement med MobilePay Invoice eller MobilePay Subscriptions

Gør brugeroplevelsen bedre med MobilePay

Her deler vi vores bedste råd til, hvordan I får mest ud af MobilePay Invoice. Se listen med vores bedste råd og få dem uddybet her på siden.

  • Synlige betalingsknapper

  • Vis I har MobilePay i jeres kanaler

  • Informer dine medarbejdere

1. Synlige betalingsknapper

Placer MobilePay-betalingsknappen eller QR-koden på fakturaer, I velkomstmails, i selvbetjening eller på breve i digitale postkasser. Betalingsknappen leverer budskabet bedre end et tekstlink.

Din kunde skal bare trykke på MobilePay-knappen for at betale regningen. Og swipe i MobilePay.  98 % betaler før eller senest på forfaldsdatoen – og hele 69 % betaler før med MobilePay.

Billede til invoice om synlige knapper

2. Vis I har MobilePay i jeres kanaler

Fortæl i jeres vigtigste kanaler, at man kan bruge MobilePay hos jer, fx i mails, selvbetjening, SMS, chat og i breve i digitale postkasser. Og selvfølgelig på jeres regninger.

3. Informer dine medarbejdere

Klæd support- og salgsmedarbejderne godt på med information om MobilePay Invoice, så de kan guide kunderne rigtigt.

Send fx linket til vores FAQ til dine medarbejdere, så de kan læse mere om MobilePay Invoice. Du kan også sende dem linket mobilepay.dk/invoice - her kan de se film som viser flowet.

Materialer

Hent vores best practice guides, MobilePay-knapper, FAQ’er, logoer og produktbeskrivelser her.

Girl in front of green MobilePay wall.