Inspiration til Invoice

Bedste råd til MobilePay Invoice

Hvordan får du dine kunder til at betale regningerne med MobilePay Invoice?

Her deler vi vores bedste råd til, hvordan I får mest ud af MobilePay Invoice. Se listen med vores bedste råd og få dem uddybet her på siden.

  • Synlige betalingsknapper

  • Vis I har MobilePay i jeres kanaler

  • Informer dine medarbejdere

1. Synlig tilmeldingsknap

Sørg for at placere MobilePay-betalingsknappen i alle kanaler, hvor det er muligt. Læs mere

2. Synlighed i jeres kanaler

Få budskabet ud i fx nyhedsbreve eller mails, så kunderne er forberedt på muligheden for at betale regninger med mobilen. Læs mere

3. Information til medarbejderne

Klæd support- og salgsmedarbejderne godt på med en præsentation og information, der fortæller kort om MobilePay Invoice. Læs mere

1. Synlige betalingsknapper

Placer MobilePay-betalingsknappen eller QR-koden på fakturaer, I velkomstmails, i selvbetjening eller på breve i digitale postkasser. Betalingsknappen leverer budskabet bedre end et tekstlink.

Din kunde skal bare trykke på MobilePay-knappen for at betale regningen. Og swipe i MobilePay.  98 % betaler før eller senest på forfaldsdatoen – og hele 69 % betaler før med MobilePay.

Billede til invoice om synlige knapper

2. Vis I har MobilePay i jeres kanaler

Fortæl i jeres vigtigste kanaler, at man kan bruge MobilePay hos jer, fx i mails, selvbetjening, SMS, chat og i breve i digitale postkasser. Og selvfølgelig på jeres regninger.

3. Informer dine medarbejdere

Klæd support- og salgsmedarbejderne godt på med information om MobilePay Invoice, så de kan guide kunderne.

Du kan sende linket til vores FAQ til dine medarbejdere, så de kan læse mere om MobilePay Invoice. Du kan også dele denne film, som viser flowet.

Hent materiale

Hent vores best practice guides, MobilePay-knapper, FAQ’er, logoer og produktbeskrivelser her.

MobilePay - hent materialer og information