Hvad er forskellen på den nye og den gamle AppSwitch-løsning?
Nyt navn
I forbindelse med opdateringen ændrer vi navnet MobilePay AppSwitch og fokuserer fremadrettet på bruger-scenariet: MobilePay til app-betalinger.
Selvbetjening i MobilePay-portalen
I den nye version foregår al administration af MobilePay til app-betalinger i vores selvbetjeningsunivers, MobilePay-portalen. Det er her, du bl.a. vil kunne se salg og overførsler og oprette salgssteder. Vores rapporterings-API (Transactional Reporting API) er en del af løsningen og erstatter tidligere rapporteringsfiler. Du kan dog også vælge at hente filer til rapportering via MobilePay-portalen. Derudover vil der være et sandbox-miljø, så du kan teste integrationen og løbende justeringer, før du går i produktion.
Nye API’er
MobilePay til app-betalinger vil være understøttet af tre primære API’er:
- Payments API – dækker alt omkring selve betalingen, herunder reserve og capture.
- Refunds API – giver mulighed for at refundere enhver betaling, der er foretaget via Payments API’et. Tilbagebetalingen er betinget af, at der på dagen er tilstrækkelig dækning/omsætning for beløbet på det pågældende betalingssted.
Se mere om dækning på betalingssted. - Webhooks API – notifikationsservice, der informerer om specifikke events, som fx når et betalingssted er aktiveret eller en betaling er reserveret.
Du kan finde yderligere information i vores dokumentation.
Andre spørgsmål om Fakta
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.