Hvor på MobilePay-portalen kan jeg se, om kunden har tilføjet en kommentar?
Du kan se eventuelle kommentar, som kunden har skrevet på en MyShop betaling i ‘Transaktionsdetaljer’ under ‘Salg’.
- Klik på ‘Rapporter’ i venstremenuen.
- Klik på fanen 'Salg'.
- Vælg betalingssted og periode.
- Find eventuel kommentar under ‘Information’.
Du kan også klikke på en bestemt betaling og se kommentarfeltet under 'Transaktionsdetaljer'.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om MobilePay-Portalen
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.