Hvordan uploader jeg et logo til min virksomheds MobilePay-aftale?

Upload dit logo, så dine kunder nemt kan genkende dig når de betaler. 

Tilføj selv dit logo til din MyShop-, Invoice- eller Subscriptions-aftale på MobilePay-portalen. Hvis du har MobilePay Online skal du i stedet kontakte din PSP.

Vores anbefalinger når du tilføjer et logo

  • Logo uden tekst, da logoet altid vil stå sammen med virksomhedsnavnet 
  • Logo med gennemsigtig baggrund - det ser bedst ud sådan
  • Logoet skal helst være kvadratisk - vi anbefaler et format på 200x200 pixels
  • Logoet skal være jpg eller png og maks 5 MB

Sådan gør du

MyShop

På MobilePay-portalen kan du tilføje dit logo og din adresse til dit MyShop-nummer. MobilePay-appen viser fem butikker under 'Butikker i nærheden,' og er dit logo ét af dem, kan dine kunder bare klikke på det for at betale. 

  • Log ind på MobilePay-portalen
  • Klik på 'MyShop' i menuen til venstre
  • Klik på det betalingssted, hvor logoet skal vises
  • Upload logo
  • Klik på 'Gem' nederst på siden

Husk at skrive adressen så præcist som muligt. Det har betydning for, hvorvidt logoet kommer frem mellem de fem butikker under 'Butikker i nærheden', der bliver vist i appen.

Invoice

  • Log ind på MobilePay-portalen
  • Klik på 'Invoice' i menuen til venstre
  • Klik på det betalingssted, hvor logoet skal vises
  • Upload logo (du ser eksempel på hvordan det bliver præsenteret for din kunde)
  • Klik på 'Gem' nederst på siden

Subscriptions

  • Log ind på MobilePay-portalen
  • Klik på 'Subscriptions' i menuen til venstre
  • Klik på det betalingssted, hvor logoet skal vises
  • Upload logo (du ser eksempel på hvordan det bliver præsenteret for din kunde)
  • Klik på 'Gem' nederst på siden
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om MobilePay-Portalen

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.