Hvorfor har jeg ikke modtaget mine salgstransaktioner på min bankkonto?

Der kan være flere årsager til, at du ikke har modtaget betalingerne. En af årsagerne kan være, at den konto du har tilknyttet betalingsstedet ikke er bekræftet. Du kan tjekke dette i MobilePay-portalen. Sådan gør du:

  • Log på MobilePay-portalen.
  • Klik på det produkt, du ønsker at tjekke kontostatus på i venstremenuen.
  • Klik på det specifikke betalingssted i oversigten.
  • Se status på tilknyttet konto under afsnittet ’Hvor skal vi indbetale dine penge’. Hvis kontoen ikke er bekræftet vil det stå angivet her. 
  • Tilknyt ny konto ved at klikke på ’Tilføj bankkonto’ i rullemenuen.
  • Indtast kontonummer.
  • Klik på ’Tilføj’.
 

Andre spørgsmål om MobilePay-Portalen

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.