Eksporter FAQ

Hvad betyder SKA for mig som forbruger?

Som udgangspunkt vil du fra den 14. september ikke opleve nogen forskel ved brug af MobilePay, fordi to-faktor-godkendelse ligger i MobilePay-betalingens DNA. De eneste situationer, hvor du vil kunne opleve en forskel, er:

  • hvis du betaler eller overfører penge flere gange i træk, så appen allerede er åben ved næste betaling. Her vil du blive bedt om at indtaste din personlige kode eller godkende med fingeraftryk/ansigtsgenkendelse.  
  • hvis du ændrer konto- eller mobilnummer i appen. Her skal du også indtaste din personlige kode eller godkende med fingeraftryk/ansigtsgenkendelse.
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om PSD2

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.