Eksporter FAQ

Hvorfor skal jeg låse appen op igen, når jeg lige har betalt eller overført penge?

De skærpede krav til sikkerhed, som udspringer af EU’s reviderede betalingsdirektiv, PSD2, betyder, at der minimum skal to faktorer til  for at godkende en elektronisk betaling. Hvis du allerede er logget ind i MobilePay-appen og har lavet en betaling eller overførsel, og du vil lave en ny betaling eller overførsel, kræver reglerne derfor, at du skal indtaste din MobilePay-kode eller bruge fingeraftryk/ansigtsgenkendelse. 
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om PSD2

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.