Eksporter FAQ

Hvad er en 'ventende betaling'?

Sender du penge til et nummer, der endnu ikke er tilknyttet MobilePay, vil de ligge som en 'ventende betaling' under 'Aktiviteter’. Overførslen er endnu ikke gennemført. Er en betaling ventende, kan du slette den via 'Aktiviteter' i MobilePay-appen.
Sådan sletter du en ventende betaling:
  • Klik på 'Aktiviteter' i din MobilePay-app (det hvide ikon oppe i højre hjørne)
  • Find den 'ventende betaling' på listen og klik på den
  • Klik på ikonet øverst til højre og vælg ’Slet’ (iPhone) eller klik på ’Skraldespanden’ øverst til højre (Android)
Bemærk, at slette en ventende betaling er ikke det samme som at få tilbageført en overførsel.
Når en overførsel er gennemført, kan du ikke fortryde den. Vil du have pengene retur, skal du selv kontakte den person, der har modtaget pengene. Du kan evt. benytte MobilePay til at sende en anmodning.
Det er ikke muligt at slette en ventende betaling til en virksomhed. Du skal kontakte den pågældende virksomhed hvis betalingen skal slettes.
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Basisfunktioner

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.