Hvorfor er betalingen ikke gennemført?
Oplever du, at en forventet betaling i MobilePay ikke er gennemført, kan der være flere årsager. Det kan fx være at dit betalingskort er udløbet eller at der ikke er dækning på kortet.
Få overblik over dine betalingsaftaler i MobilePay-appen:
- Åbn MobilePay
- Klik på 'Menu' i bunden
- Vælg 'Betalingsaftaler'
- Vælg 'Mine aftaler'
Vær opmærksom på at hvis en betaling ikke er gennemført, skal du selv kontakte den virksomhed eller offentlige institution, du skulle have betalt til og aftale en anden betalingsmåde for den betaling det handler om.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Betalingsaftaler
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.