Hvorfor får jeg en push-besked med information om, at betalingen ikke kan gennemføres?

Det kan der være forskellige årsager til:

  • Dit kort kan være udløbet. Løsning: Du skal du skifte til et andet kort eller tilknytte et nyt. Læs her, hvordan du gør det.
  • Der er ikke dækning for beløbet på din konto. Løsning: Du kan vælge et andet kort eller sørge for, at der kommer dækning på kontoen.
  • Din beløbsgrænse skal hæves. Løsning: Følg linket ”Hæv beløbsgrænse” som fremgår af betalingen i aktivitetsoversigten.
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Betalingsaftaler

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.