Hvorfor kan jeg ikke se mine kvitteringer?

De fleste kassesystemer i butikkerne er online og sender kvitteringen til Storebox indenfor få sekunder efter din betaling. Nogle kassesystemer sender dog ikke kvitteringen med det samme, og der kan derfor gå længere tid, før du modtager kvitteringen.

Kan du ikke se dine kvitteringer i MobilePay senest 24 timer efter, at du har foretaget dit køb, så kontakt Storebox Support på support@storebox.com. 

Bemærk. For at kunne få kvitteringer i MobilePay skal den butik, du handler med, have indgået en aftale med Storebox.


 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Kvitteringer

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.