Eksporter FAQ

Hvorfor skal jeg identificere mig med NemID?

Hvis du ikke er kunde i en af vores partnerbanker, skal du identificere dig med NemID i appen, da vi kræver ekstra sikkerhed. I nogle situationer beder vi dig derfor registrere dit NemID med OCES-certifikat i forbindelse med tilmelding samt ved tilføjelse og/eller ændring af dit betalingskort/modtagerkonto.

Hvis du er kunde i en af vores partnerbanker og alligevel bliver bedt om NemID, er det, fordi vi ikke har kunnet validere dig med det kort eller den konto, du har tilføjet i MobilePay. Kan vi ikke forbinde dig med det kort eller den konto, har vi behov for, at du identificerer dig med NemID.

Se fuld oversigt over vores partnerbanker

Bemærk, at når du identificerer dig med NemID følger din beløbsgrænse automatisk med. Du kan ikke sænke dit ID-niveau og beløbsgrænse. Identifikation med NemID er en forudsætning for at øge beløbsgrænsen – uanset om du er kunde i en af vores partnerbanker eller ej.

Læs mere om beløbsgrænser

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Sikkerhed

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.