Eksporter FAQ

Jeg skal registrere et kort i MobilePay, og har ikke et NemID. Hvad gør jeg?

Du kan sagtens tilmelde dit kort i MobilePay, selvom du ikke har NemID. Du skal bare få tilknyttet dit telefonnummer til dit kort. Vi kan desværre ikke hjælpe med at tilknytte dit nummer til dit kort - det skal registreres via din bank.

Sådan gør du:

  • Ring til din bank og fortæl dem, at du gerne vil tilknytte dit telefonnummer til dit kort.
  • Hvis banken spørger ind til det konkrete problem, kan du sige det her: Mit mobilnummer er ikke tilknyttet mit kort, og derfor kan jeg ikke modtage sikkerhedskoden ved sikkerhedstjekket (fx Verified by Visa, MasterCard Identity Check eller Secure by Nets). 
Bemærk, at der kan gå op til 24 timer fra telefonnummeret er blevet tilknyttet kortet til at det fungerer.
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Sikkerhed

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.