Send dokumentation

Hvornår og hvorfor skal jeg sende dokumentation?

Vi er lovmæssigt forpligtet til at kende din identitet og din adresse. For at du kan bruge MobilePay, skal vi altså vide, hvem du er og kende din adresse. Derfor beder vi dig i nogle situationer om at sende yderligere dokumentation ind.

Det er typisk når: 

  • du har beskyttet adresse
  • du bor i udlandet
  • du ønsker højere beløbsgrænser

For at du kan bruge MobilePay, skal vi vide, hvem du er og kende din adresse. Hvis du ikke har NemID/MitID, bor i udlandet eller har beskyttet adresse, kan vi ikke få bekræftet dine oplysninger i CPR-registret. Derfor spørger vi dig om hjælp.



Husk at følgende skal være synligt:

  • Navn og adresse
  • Navn og adresse på udstederen af dokumentet
  • Dato

Se eksempler (dansk)

See examples (English)



Hvordan sender jeg mine dokumenter?

Du indsender dokumenterne via MobilePay-appen. Bemærk, at du skal bruge NemID eller MitID for at registrere dine oplysninger i appen.

Hvis du ikke har NemID eller MitID eller du oplever problemer med at indsende dokumenter via MobilePay-appen, kan du indsende dem via formularen her på siden. Det er en HTTPS-sikret forbindelse.

Før du kan bruge denne side, skal du først tale med vores support. Du kan ringe til os på tlf. 45 14 44 47 - så hjælper vi dig videre.

Hvis du ikke allerede er det, bliver du fuldt identificeret, hvilket har indflydelse på dine beløbsgrænser i MobilePay.

Image of a girl with her phone.