Dit fulde navn bliver altid vist
Dit fulde, officielle navn bliver nu vist i alle transaktioner. Det bliver det for at skabe mere transparens mellem brugere og for at styrke både sikkerheden og trygheden for alle, der bruger MobilePay. Læs mere i afsnit 2.3 i de nye betingelser.

Du kan nu meget nemt blokere en anden bruger
Den nye funktion vil gøre det muligt med det samme at lukke ned for ubehagelig opførsel i MobilePay, som fx chikane, stalking eller trusler. Læs mere i afsnit 3.1 i de nye betingelser.

Tjek det kort eller den konto, du bruger til din betaling – hver gang
Som noget nyt, skal du være opmærksom på, hvilket finansieringsmiddel du bruger, når du betaler eller overfører med MobilePay. Ellers vælger appen nemlig automatisk det, du brugte sidst.

Vigtigt om anmodninger
- Hvis du havde ubesvarede anmodninger i den gamle app, er de desværre ikke kommet med over i den nye app. Heldigvis er det nemt at oprette dem igen Du kan finde ubesvarede anmodninger fra den gamle app under Aktiviteter > Aktiviteter > Arkiverede aktiviteter. Hvis du allerede har mange aktiviteter, kan det være, du skal scrolle ned for at finde ‘Arkiverede aktiviteter’. Herefter kan du oprette dem på ny via den blå menu på hjemmeskærmen.
- I den nye app kan du kun anmode én bruger ad gangen. Hvis du vil dele en udgift med flere, kan du oprette en gruppe med dem.
- Og husk, at nye anmodninger udløber efter syv dage!

Du får også et andre par nye funktioner
- Hvis du er en af dem, der har savnet WeShare, så kan vi glæde dig med, at du nu igen kan dele udgifter i en gruppe. Find den nye funktion under ‘Grupper’.
- Du kan nu også bruge MobilePay til at logge ind hos andre. Du kan altså fremover vælge at dele dine oplysninger fra MobilePay med virksomheder, der tilbyder nemt login.
- Du kan nu få flere informationer, når du betaler til virksomheder. Fx et bedre overblik over dine køb, mulighed for at gemme kvitteringer, hvis du vil ha’ pengene tilbage eller bruge den som garantibevis.
- Nu kan du få MobilePay til at hjælpe dig med at udfylde dine kontakt- og leveringsoplysninger, når du shopper online.
Du kan læse mere om de nye funktioner i vores betingelser her.
De nye betingelser gælder fra den 12. marts 2024
Hvis du ikke vil være omfattet af de nye betingelser, kan du opsige din aftale hos os. Det kan du for eksempel gøre i appen under “Profil” > “Personlige oplysninger” > “Slet din profil”. I så fald vil din aftale med MobilePay med det samme blive opsagt. Hører vi ikke fra dig, betragter vi det som din accept af ændringerne.
God fornøjelse med din nye MobilePay✨