“MobilePay er redningsplanken for vores kunder”
Racket Club Dragør satser på fuld selvbetjening inklusiv MobilePay. Ofte glemmer en padel-spiller sin pung. Så er MobilePay redningen.
Du har booket en Padel tennistime. Din makker er der allerede. Men øv, ingen af jer har pungen med. Dermed kan I ikke betale for bat og bolde. Redningen er din telefon og MobilePay.
”Det giver flere tilfredse kunder at kunne tilbyde MobilePay. Mange har kun telefonen med, så den er redningsplanken, når pungen ligger derhjemme,” siger Jan Larsen fra Racket Club i Dragør.
“Det giver flere tilfredse kunder at kunne tilbyde MobilePay. Mange har kun telefonen med, så den er redningsplanken, når pungen ligger derhjemme
Klubben har valgt at give MobilePay en central rolle, fordi Racket Club Dragør satser på fuld selvbetjening. Kunderne booker banen hjemmefra og bliver automatisk lukket ind i hallen til den bookede tid. Herefter er der kun tilbage, at leje bat og bolde, hvor kunden betaler med MobilePay.
”Vores kunder er meget glade for MobilePay. De føler sig trygge ved at benytte betalingsløsningen. Samtidig er det win-win for alle parter, fordi det også letter vores betalingsflow,” siger Jan Larsen.