“Vi bruger kun MobilePay”
For Ren Cykel er pris og nemhed afgørende. Det er grunden til, at de har droppet betalingsterminalen og helst også undgår kontanter. De reparerer medarbejdernes cykler ude hos virksomheden, og betalingerne kører via MobilePay.
Hos Ren Cykel er MobilePay omdrejningspunktet for al betaling. Virksomheden har droppet betalingsterminaler og undgår helst kontanter.
Udover to faste værksteder placeret på Fisketorvet og i Nordhavn, har Ren Cykel aftaler med 450 virksomheder i København. Cykelmekanikerne tjekker ind hos virksomheden på et aftalt tidspunkt og ordner alle medarbejdernes cykler. Medarbejderne booker selv tid og beskriver problemet. Når cyklen er fikset, betaler medarbejderen med et swipe i MobilePay.
“Det er en genial betalingsløsning. Vores folk har en tablet med, der er koblet til Ren Cykels kassesystem. Det ville være langt mere besværligt og dyrt for os, hvis vi skulle have terminaler med ud.
”Det er en genial betalingsløsning. Vores folk har en tablet med, der er koblet til Ren Cykels kassesystem. Det ville være langt mere besværligt og dyrt for os, hvis vi skulle have terminaler med ud.” siger Christian Frost Koch Hogrebe, chef for Ren Cykel.
”Det er simpelt og kundevenligt, og alle kunderne har MobilePay. Det gør, at alt omkring betalingen går lynende hurtigt.” fortsætter han.
Christian Frost Koch Hogrebe fremhæver, at MobilePay prismæssigt er den klart billigste betalingsmåde for RenCykel. Det er desuden en stor styrke, at den er så fleksibel og ikke kræver ekstra udstyr.
Se mulighederne med MobilePay MyShop