Tivoli styrker den digitale kundeoplevelse med mobilbetaling
I et tæt samarbejde med MobilePay har Tivoli givet sine gæster mulighed for at betale mobilt i næsten alle betalingssituationer. Målet er konstant at gøre betaling nemmere og smidigere.
Betal nemt med MobilePay i Tivoli – digitalt og fysisk
Mest benyttet er online-løsningen, hvor gæster hjemmefra på Tivolis website nemt kan købe adgang til Haven, turpas, Fredagsrock m.m. med MobilePay Online. Dermed kan de slippe for at stå i kø, når de skal ind.
Tivoli har også aktiveret MobilePay Appswitch, som kan benyttes af gæster, der har Tivolis egen app på telefonen. Herfra kan de på samme måde købe billetter, turpas m.m. og med et hurtigt swipe betale med MobilePay.
Tivoli tilbyder desuden gæsterne, at de kan betale kontaktløst med MobilePay (MobilePay Point of Sale-løsningen) ved blot at holde telefonen tæt ved en betalingsterminal. Dem er der over 200 af i Tivoli ved både indgange, de fleste spisesteder og andre salgssteder.
Senest har Tivoli også taget MobilePay Subscriptions i brug. Det er løsningen, som gør det hurtigt og transparent for gæsterne mobilt at betale månedligt eller årligt for Tivolikort med forskelligt indhold. Tivoli håber at se flere aktiverede kort, fordi det nu er nemmere at starte en betaling og derpå køre den automatisk.
Tanken er også på et tidspunkt at gøre det muligt for abonnenter at opbevare det digitale Tivolikort direkte i MobilePay-appen.
“Det har været en fornøjelse at samarbejde med MobilePay om at styrke gæsteoplevelsen i vores stadig mere digitale Have. Vi oplever MobilePay som en lydhør og kreativ partner.
Konfirmanden kan nøjes med MobilePay
En stigende andel af Havens betalinger fra danske gæster klares nu gennem MobilePay. I dag kan en konfirmand på blå mandag reelt droppe pung og kreditkort og nøjes med MobilePay i Tivoli.
”Vi vil gerne hele tiden styrke den digitale kundeoplevelse og gøre tingene nemmere og smidigere for vores gæster. Her bidrager MobilePay positivt i mange betalingssituationer. Vores gæster er for alvor begyndt at opleve fordelene ved de nye mobile løsninger, men vi er slet ikke færdige endnu,” siger Jonas Buhl Gregersen, Chief Information Officer i Tivoli med ansvar for IT og forretningsudvikling.