Ryd op i dine anmodninger, før de udløber ⏳

Snart lancerer vi en ny MobilePay-app, og derfor er vi begyndt at rydde lidt op. Vi starter d. 19. februar, hvor alle anmodninger, der er ældre end 7 dage, løbende vil blive slettet. Fra d. 19. februar vil nye anmodninger også udløbe efter 7 dage.

Vi har her samlet svar på for eksempel, hvor du finder dine anmodninger, og hvad du skal gøre, hvis du har ubesvarede anmodninger liggende.

Find dine anmodninger under ‘Aktiviteter’

Klik på 'Aktiviteter' nederst i appen.
MobilePay aktiviteter

Det skal du gøre, hvis du har en ubesvaret anmodning

Hvis du har en ubesvaret anmodning skal du enten betale den, afvise den, slette den, eller prikke til dem, der skylder dig penge.
MobilePay anmodning

Har du andre spørgsmål? Find svar her

 

Snart lancerer vi en ny MobilePay-app, og derfor er vi nødt til at få ryddet op i funktioner som ‘Anmodninger’.



Anmodninger vil i den nye MobilePay-app, som vi snart lancerer, udløbe efter syv dage. Vi anerkender, at det er en kort varsel. Vi undersøger muligheden for at justere dette i fremtiden. 


Hvis din anmodning udløber vil du stadig kunne se den i din aktivitetsliste sammen med dine andre betalinger. Den vil stå som ‘udløbet’. 


 

Hvis der ikke ligger nogen anmodninger under dine aktiviteter, så er det fordi du ikke har nogen. Du behøver derfor ikke at gøre noget.