Vil du fortryde?
MobilePay er ikke en bindende aftale. Hvis du ønsker at fortryde din aftale om MobilePay inden for de første 14 dage, kan du som privat forbruger gøre det her. For grønlandsk version, klik her.
Hvis du vil fortryde en MobilePay Pengegave som du har købt i MobilePay-appen, så kan du fortryde pengegaven ved at udfylde fortrydelsesblanketten her. For grønlandsk version, klik her.
Ønsker du som virksomhed at fortryde din aftale inden for de første 14 dage, så send en e-mail til erhverv@mobilepay.dk.
Vil du som forbruger opsige din aftale efter de første 14 dage, kan du gøre det skriftligt eller telefonisk uden varsel ved at kontakte support.
Vil du klage?
Hvis du har en klage, kan du skrive til os på klage@vippsmobilepay.com.
Vi bestræber os på at svare dig hurtigst muligt, og senest inden for 15 hverdage efter, vi har modtaget din klage.
Du kan også sende din klage på post til Vipps MobilePay, filial af Vipps MobilePay AS, Norge, Vester Søgade 10, 6. sal, 1601 København. Vær opmærksom på, at svartiden med post kan være lidt længere end på mail.
Du kan finde yderligere information om dine klage-muligheder i vores betingelser.
Vil du gøre indsigelse?
Hvis du mener, at der er gennemført betalinger med MobilePay, som du ikke har godkendt, medvirket til eller foretaget, skal du kontakte os hurtigst muligt, efter at du har opdaget det, og lave en indsigelse. Det samme gælder, hvis du mener, din MobilePay Box er blevet misbrugt.
Udfyld blanketten her.
Husk også at få spærret din MobilePay. Du skal blot ringe til os på 70 80 39 00, så hjælper vi dig.
Bemærk, at du skal kontakte din bank, hvis du mener, at dit kort er blevet misbrugt.