Hvordan ved jeg, at kunden har betalt?
Når betalingen går igennem, vises der et kontrolbillede med bevægelige emojis og tid siden betaling på købers telefon.
Dette vises kun, hvis betalingen har været vellykket. Kvitteringen med transaktionsdetaljer er tilgængelig, når man lukker kontrolbilledet.
Kvitteringen er tilgængelig i købers app under Aktiviteter og derefter Alle aktiviteter. Kontrolbilledet kan hentes fra kvitteringen.
24 timer efter betalingstidspunktet har den aktive emoji ændret sig til ure for at indikere, at der er gået noget tid siden betalingen fandt sted.
For dig som virksomhed kan du se, at kunden har betalt ved at logge ind på Erhvervsportalen.
Her finder du en oversigt over indbetalinger og status på transaktioner. Du kan også søge efter specifikke transaktioner.
Andre spørgsmål om Betaling i butikker
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.