Hvad sker der med App Payments på den nye platform?

Efter lanceringen af vores nye fælles platform vil den tekniske facade (facade-API'et), vi har bygget, sikre at din nuværende integration fortsat vil fungere med den nye Vipps MobilePay-platform. Du kan læse mere i den tekniske dokumentation
Afregninger på den nye tilsluttede platform vil følge den nye platforms standardafregningsmetode. Læs mere her. 

Sådan fungerer rapportering og afregning på den nye platform: 
Når vi har migreret til den nye platform, kan du hente dine betalinger via det nye Report API. Det gamle Reporting API på MobilePay-platformen vil ikke længere virke. Læs mere i den tekniske dokumentation for Report API.  
Hvis du stadig bruger det gamle API, opfordrer vi dig til at skifte til Report API’et. 

Sådan refunderes betalinger mellem apps: 
Tilbagebetaling foregår i den nye Vipps MobilePay-portal, så log ind og gå til transaktionsoversigten. Der skal du finde den transaktion, du vil tilbagebetale. I oversigten kan du tilbagebetale transaktionen inden for 364 dage efter, den er gennemført. Det tilbagebetalte beløb vil blive trukket fra din næste afregning. Hvis din næste afregning er negativ på grund af en tilbagebetaling, og dit salgssted ikke modtager andre betalinger, vil du modtage en regning på det beløb, du skylder. 

 

Andre spørgsmål om Betaling online

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.