Kan min virksomhed modtage betalinger via MobilePay fra udlandet?

Hvis du har MobilePay-nummer, Checkout, Mobile point-of-sale eller en anden direkte integreret løsning fra os – så er svaret ja!

Der er ikke noget, du skal gøre – det virker helt af sig selv. Men vi anbefaler, at du opdaterer dine klistermærker eller badges (du kan finde eksempler på dem i vores brand guidelines) for at gøre det så nemt som muligt for alle dine kunder at betale – uanset hvor i Norden de er fra.

Hvis du har MobilePay via en PSP (betalingsudbyder, som fx Billwerk+, Quickpay, Adyen eller Nets), er nordiske betalinger muligvis ikke muligt endnu. Forhør dig hos din betalingsudbyder, om de har planer om at gøre det muligt og i så fald hvornår.

Der er nogle begrænsninger for, hvilke API'er der understøttes. Læs mere i vores tekniske dokumentation.
 

Andre spørgsmål om Betalinger i norden

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.