Hvorfor mislykkes min kortbetaling?
Din kortudsteder kan kræve, at du bruger 3D Secure (ofte forkortet som 3DS) til at godkende din betaling. Det betyder, at betalingen skal bekræftes, fx med MitID.
Lige nu kan der desværre være forsinkelser i behandlingen af 3DS-godkendelse. Vi arbejder på højtryk for meget, meget snart igen at kunne gi’ dig den samme glidende oplevelse, du er vant til.
Hvis din betaling mislykkes:
Du kan prøve at acceptere betalingen igen eller ændre betalingsmiddel til et andet kort i din MobilePay-app. Hvis din betaling stadig mislykkes, kan du prøve at gennemføre betalingen ved manuelt at betale med dit kort og gennemføre 3DS-godkendelse.
Andre spørgsmål om Betaling med MobilePay
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.