Hvad gør jeg, hvis maximum-beløbet i min MobilePay Box er nået?
Hvis du har fået indbetalt op til 30.000 kr., som er maks. per MobilePay Box årligt, så kan du oprette en ny MobilePay Box og få et nyt MobilePay Box-ID.
Indbetalingsgrænsen på en MobilePay Box nulstilles hvert år d. 1. januar sammen med beløbsgrænsen på din private MobilePay.
Du kan have op til 3 MobilePay Box aktive ad gangen.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Brug
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.