Hvorfor skal jeg identificere mig med MitID?

Du skal identificere dig med MitID i MobilePay appen som en ekstra sikkerhed. Derfor beder vi dig registrere dit MitID i forbindelse med tilmelding samt ved tilføjelse og/eller ændring af dit betalingskort eller modtagerkonto.

Kan jeg stadig bruge NemID i MobilePay?

Nej. Du kan ikke længere bruge NemID i MobilePay.  Hvis du ikke allerede har fået MitID, anbefaler vi derfor, at du kommer i gang hurtigst muligt. Se hvordan du skal gøre. Det er nemt og smertefrit.

Hvordan får jeg MitID?

Du får det ved at følge guiden her. Har du spørgsmål til brugen af MitID, kan du læse meget mere og få hjælp til eventuelle udfordringer på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Generelt

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.