Hvorfor skal jeg identificere mig med NemID/MitID?
Du skal identificere dig med MitID/NemID i MobilePay appen som en ekstra sikkerhed. Derfor beder vi dig registrere dit MitID eller NemID med OCES-certifikat i forbindelse med tilmelding samt ved tilføjelse og/eller ændring af dit betalingskort eller modtagerkonto.
Kan jeg stadig bruge NemID i MobilePay?
Ja. Du kan stadig bruge NemID i MobilePay. Men det er en stakket frist, da udrulningen af NemIDs afløser – MitID – er i fuld gang. Inden den 31. oktober 2022 skal alle, der bruger NemID, være flyttet over på MitID. Op til fristen tilbyder MobilePay, at du kan bruge begge løsninger. Hvis du ikke allerede har fået MitID, anbefaler vi, at du kommer i gang hurtigst muligt. Se hvordan du skal gøre. Det er nemt og smertefrit.
Hvordan får jeg MitID?
Du får det ved at følge guiden her. Har du spørgsmål til brugen af MitID, kan du læse meget mere og få hjælp til eventuelle udfordringer på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Generelt
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.