Vidste du, at du skal have en erhvervsløsning hos os for, at du og din virksomhed kan få betaling med MobilePay? Hvis du bruger din private app til at tage imod betalinger til din virksomhed, så bryder du aftalen med os, og du kan risikere, at vi lukker din aftale uden varsel (se afsnit 4.4 i vores betingelser).
Hvornår er der tale om erhvervsbrug?
Du må ikke bruge din private app til erhvervsmæssigt at sælge produkter som fx brænde, mad og drikkevarer, æg, kartofler, jordbær, blomster, garn, tøj, fyrværkeri eller serviceydelser som klipninger, massager eller lignende. Hvis du vil bruge MobilePay til det, skal du i stedet ha' fat i en af vores erhvervsløsninger. Og du kan være helt rolig – vi har helt sikkert en løsning, der passer til dit behov.
Hvornår er der tale om erhvervsbrug?
Du må ikke bruge din private app til erhvervsmæssigt at sælge produkter som fx brænde, mad og drikkevarer, æg, kartofler, jordbær, blomster, garn, tøj, fyrværkeri eller serviceydelser som klipninger, massager eller lignende. Hvis du vil bruge MobilePay til det, skal du i stedet ha' fat i en af vores erhvervsløsninger. Og du kan være helt rolig – vi har helt sikkert en løsning, der passer til dit behov.

Er det tid til en erhvervsløsning?
Det er heldigvis meget, meget nemt at undgå at vi lukker din aftale. Du kan for eksempel få dit eget MobilePay-nummer og din egen QR-kode, som dine kunder kan betale til – og hvor du i øvrigt kun betaler, når dine kunder også gør. Læs mere om det her.
Måske passer vores løsning Mobilt kassesystem bedre dit behov? Her får du et kasseapparat som app – så du har det lige ved hånden på din telefon eller tablet. Ja, det er lige så smart som det lyder! Læs mere om det her.
Måske passer vores løsning Mobilt kassesystem bedre dit behov? Her får du et kasseapparat som app – så du har det lige ved hånden på din telefon eller tablet. Ja, det er lige så smart som det lyder! Læs mere om det her.
Er vi helt galt på den?
Hvis du ikke bruger MobilePay til erhvervsmæssige formål, og du alligevel modtager beskeder fra os, så lyder det til, at vi har taget fejl, og i så fald vil vi meget gerne høre fra dig. Du kan ringe til vores support eller skrive til os.
