Hvornår udbetales afregningerne til min virksomhedskonto?

Som standard udbetales afregninger dagligt. Vi overfører det, du har tjent via MobilePay-transaktioner, dagen efter salget (T+1). Det betyder, at du for eksempel vil få mandagens salg udbetalt om tirsdagen. For transaktioner, der udføres i weekender eller på helligdage, vil du også modtage pengene den følgende dag. Overførselsperioden strækker sig mellem klokken 00.00 og 23.59.  
  
Som udgangspunkt modtager du én overførsel per salgssted.  
  
Du kan nemt se alle dine afregninger i erhvervsportalen og downloade udbetalingsrapporter i forskellige filformater. 
  
Under fanen ‘Rapporter’ på portalen kan du downloade alle data i CSV- eller XML-format. 
Tryk på ‘Rapporter’ i menuen til venstre 
Vælg den periode, som du vil have data for 
Vælg de salgssteder, du vil have med i filen 
Tryk på ‘Hent rapport’, og vælg filtypen for at downloade 
  
Afregningsrapporten indeholder to faner. Oversigten viser de samlede afregninger, du har modtaget pr. salgssted 
Oversigten viser de afregninger, som du modtager per salgssted. Transaktioner viser detaljerede oplysninger om, hvad hver afregning indeholder. 
  
Afregningsrapporten, som du downloader eller modtager fra MobilePay, viser et unikt afregnings-ID for hver afregnet transaktion. Du finder også den samme reference på dit kontoudtog. 
 
Du kan sammenligne oplysningerne i erhvervsportalen med den bank, du bruger i din virksomhed. Afhængig af de løsninger, du bruger hos MobilePay, og hvilke oplysninger, der bliver vist i din bank, kan henvisningsformatet variere. 
 
Ændring af afregningsfrekvensen 
Som udgangspunkt har du daglig afregning. Ønsker du at høre om andre muligheder, kan du kontakte vores erhvervssupport. 
 

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.