Hvorfor kan jeg ikke modtage betalinger for min virksomhed?

Når du er begyndt at bruge MobilePay i din virksomhed, gennemgår vi de oplysninger, du har givet. Før vi kan overføre penge til din bankkonto, skal vi blandt andet tjekke, at det er din erhvervskonto. Det sikrer, at de penge, som dine kunder betaler via MobilePay, ender på din virksomhedskonto. 
  
I erhvervsportalen kan du nemt se, om den bankkonto, der er tilknyttet salgsstedet, skal bekræftes eller ej. For at bekræfte en bankkonto skal du gå til det salgssted, hvor du forventer transaktioner. I afsnittet om afregning kan du se, om den er bekræftet eller ej. Hvis det kræver bekræftelse, vil du blive vist instruktioner i, hvordan du gør det. 
  
I de fleste tilfælde bliver din konto automatisk bekræftet. Hvis det ikke kan lade sig gøre, kan du manuelt bekræfte den ved , at overføre 1 krone fra en erhvervsbankkonto tilknyttet MobilePay til vores konto:  
Registreringsnummer: 4183 
Kontonummer: 0012126611 
 
Når vi har bekræftet din konto, afregner vi eventuelle modtagne betalinger en gang om dagen. 
 
Ønsker du at ændre eller redigere bankkontoen for et bestemt salgssted,  gøres det på samme måde.
 

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.