
Brug
Brug
Hvordan informerer jeg mine kunder om, at de kan modtage fakturaer gennem MobilePay Invoice?
Hvordan sender jeg en anmodning om betaling af en regning via MobilePay?
Hvordan tilføjer jeg et ID, der følger med transaktionen?
Skal jeg som virksomhed kende min kundes mobilnummer for at sende en regning?
Kan min kunde ændre betalingsdatoen for en regning i MobilePay?
Kan min kunde annullere en betaling, som de har accepteret, men sat til betaling på en fremtidig dato?
Kan min kunde se indholdet af fakturaen i MobilePay?
Hvordan ved min kunde, at der er en regning til betaling i MobilePay?
Hvornår vil min virksomhed modtage betalingen?
Er fakturadatoen og forfaldsdato givet automatisk?
Får vi besked, hvis brugeren sætter regningen til betaling efter forfaldsdatoen?
Hvor ofte får brugeren notifikationer før en betaling, og hvis forfaldsdagen er overskredet?
Hvis en regning ikke er blevet betalt, og vi sender en ny med rykkergebyr, hvad sker der så med den oprindelige?
Hvordan foregår indløsning af MobilePay Invoice-transaktioner?
Hvordan afstemmer jeg betalingerne?
Kan jeg sende en regning til andre virksomheder?
Kan jeg lade kunderne betale for MobilePay-transaktionen?
Hvad kan jeg gøre for at få mit logo vist i MobilePay-appen, når kunden skal betale en regning fra mig?
Hvordan kan jeg refundere en faktura på MobilePay-portalen?
Hvordan opretter jeg en regning via MobilePay-portalen?
Hvordan kan jeg opsige min Invoice-aftale?
Hvis jeg afmelder MobilePay Invoice i dag, kan jeg så stadig logge ind på MobilePay-portalen og se historik?
Hvad sker der med mine andre MobilePay-løsninger, hvis jeg afmelder MobilePay Invoice?