Hvordan afstemmer jeg betalingerne?
Hvis du opretter din regning via MobilePay-portalen:
Fakturanummeret bliver brugt som afstemningsparameter. Du skal logge ind på MobilePay-portalen hvor du kan hente salg- og betalingsoverblik, som kan bruges til at afstemme dine betalinger. Du kan også vælge at integrere vores afstemnings API. Læs mere om afstemning her.
Hvis du har integreret MobilePay Invoice via en integrator:
Din virksomhed eller din systemleverandør (hvis din systemleverandør er integrator) vælger selv reference eller ID’er på de betalinger og regninger, du sender med MobilePay. Din virksomhed kan lave afstemning på tre måder:
Fakturanummeret bliver brugt som afstemningsparameter. Du skal logge ind på MobilePay-portalen hvor du kan hente salg- og betalingsoverblik, som kan bruges til at afstemme dine betalinger. Du kan også vælge at integrere vores afstemnings API. Læs mere om afstemning her.
Hvis du har integreret MobilePay Invoice via en integrator:
Din virksomhed eller din systemleverandør (hvis din systemleverandør er integrator) vælger selv reference eller ID’er på de betalinger og regninger, du sender med MobilePay. Din virksomhed kan lave afstemning på tre måder:
- Du henter selv status på dine regninger og betalinger via API'et (vores Call Back´s). Når regningerne har status 'betalt', betyder det, at pengene er i banken.
- De enkelte transaktioner (posteringer på din konto) vil indeholde den samme reference/det ID, som du selv har angivet, og referencen/ID'et vil blive returneret via API’et. Du logger ind i vores MobilePay-portal og eksporterer transaktionerne i en csv-fil.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Brug
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.