
Fakta
Fakta
Hvad betyder de forskellige fakturastatus?
Hvad koster MobilePay Invoice?
Hvilke tekniske krav er der for at få MobilePay Invoice?
Kan jeg ændre en regning sendt via MobilePay Invoice?
Kan jeg fortryde en regning, jeg allerede har sendt?
Kan jeg sende en kreditnota via Mobilepay Invoice?
Kan jeg sende en rykker via MobilePay Invoice?
Kan jeg bruge andre faktureringsløsninger, selvom jeg har MobilePay Invoice?
Kan jeg bruge vores FIK Kreditor-ID til transaktioner uden om MobilePay Invoice?
Er der en grænse for, hvor stort et beløb min virksomhed kan fakturere med MobilePay Invoice?
Er der nogle juridiske begrænsninger i forhold til brugen af MobilePay Invoice?
Hvad betyder de forskellige fakturastatus?
Hvilke roller kan oprette og se fakturaer i MobilePay-portalen?
Jeg har allerede integreret MobilePay Invoice API'et. Kan jeg også oprette en faktura via MobilePay-portalen?
Skal min virksomhed have en særlig aftale med kunderne om betaling af regninger via MobilePay Invoice?