
MyShop abonnement
MyShop abonnement
Hvorfor skal jeg betale 49 kr. i abonnement?
Hvordan kan jeg opsige min MyShop-aftale?
Hvornår trådte abonnementet i kraft?
Hvad hvis jeg allerede har et andet MobilePay-produkt, hvor jeg betaler et månedligt abonnement som fx MobilePay Subscriptions - skal jeg så stadig betale 49 kr. for MobilePay MyShop?
Hvad hvis jeg har tilmeldt mig MobilePay-MyShop, men ikke modtaget en bekræftelse på, at mit produkt er klar til brug, kan jeg så stoppe processen og få annulleret oprettelsesgebyret?
Hvornår og hvordan bliver jeg opkrævet abonnementet?
Gælder de nye abonnement også NGO’er, som normalt får transaktionerne omkostningsfrit?
Hvad hvis jeg ikke betaler abonnementet ved modtagelse af første regning?
Er de 49 kr. i abonnementet momsbelagt?
Fra hvilken konto trækker I de 49 kr. i abonnementspris?
Hvis jeg afmelder MyShop i dag, kan jeg så stadig logge ind på MobilePay-portalen og se historik?
Hvis jeg senere ønsker at få MyShop igen – kan jeg så få samme nummer?
Jeg har opsagt min MyShop-aftale, og har modtaget penge som endnu ikke er overført til min konto. Hvordan får jeg dem?
Hvad sker der, hvis en kunde prøver at betale til mit MyShop-nummer, efter jeg er opsagt?
Hvad skal jeg gøre ved min MyShop app, efter jeg er opsagt?
Hvornår modtager jeg sidste faktura fra MobilePay?