Eksporter FAQ

Jeg har oprettet MobilePay til min virksomhed, men kan ikke modtage betalinger - hvorfor?

Når du har bestilt MobilePay til din virksomhed,  gennemgår vi de oplysninger, du har indtastet. Før du kan tage løsningen i brug, skal vi fx have bekræftet, at det er din virksomhed, der ejer den konto, der er tilknyttet MobilePay-nummeret. Det er for at sikre, at de penge, som dine kunder betaler via MobilePay, lander på din virksomheds konto.

Vi sender en bekræftelse på e-mail, så snart du kan tage din MyShop-løsning i brug. Du kan følge med i, hvor langt vi er med oprettelsen på MobilePay-portalen.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Kom i gang

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.