
Nye priser for MobilePay MyShop
Nye priser for MobilePay MyShop
Ændrer I priser for MyShop?
Hvorfor ændrer I priser for MyShop?
Hvornår gælder de nye priser for MyShop fra?
I dag har vi MyShop med en NGO-aftale, hvor vi har transaktionsfritagelse. Hvordan påvirker de nye priser os?
Hvad kommer det til at koste, hvis vi fremover skal betale?
Vi lever som NGO op til kravene om transaktionsfritagelse, gælder det alle vores betalingssteder eller kun de betalingssteder, vi bruger til indsamling?
Vi er en forening, er der en særlig pris for os?
I dag falder vores pris afhængigt af antallet af transaktioner. Er der lignende trin i den nye pris?
Findes der forskellige priser?
Hvad er mine incitamenter til at beholde MyShop med de nye priser?
For vores virksomhed vil udgifterne stige dramatisk - kommer der nye muligheder med MyShop?
Vil den nye pris baseret på en procentsats også omfatte en min. og maks. pris pr. transaktion?
Hvis vi som forening ikke ønsker en aftale med de nye priser, kan vi så som forening bruge MobilePay Box i stedet?
Vi er på månedlig fakturering. Understøtter I stadig det, og hvad koster det?
Hvis jeg har butikker i både Finland og Danmark, så vil de have forskellige priser. Hvorfor?
Vi har i øjeblikket Point of Sale, og vil også have MyShop? Er der en samlet pris for begge produkter?
Hvad er prisen, hvis vi både har en MyShop og en Point of Sale-løsning?
Hvis jeg har Point of Sale i dag og fravælger MyShop, hvad er prisen så?
Hvad koster det, hvis jeg har MyShop og tilvælger Point of Sale efter den 1. Oktober?
Hvorfor har I differentieret prisniveauerne for MyShop og Point of Sale?