
Brug
Brug
Hvordan administrerer jeg MobilePay Point of Sale og hvor kan jeg se en oversigt over mine PoS-konti?
Hvordan får min virksomhed sine penge?
Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske problemer med min Point of Sale-løsning?
Hvordan laver jeg afstemning med MobilePay Point of Sale?
Hvordan registrerer jeg en ny bankkonto?
Hvordan registrerer jeg en ny ejer til min Point of Sale aftale?
Hvordan bestiller jeg nyt marketingmateriale til butikken, når det gamle skal udskiftes?
Hvad gør jeg, hvis jeg har en gammel version af PoS med BLE i min betalingsterminal?
Kan jeg se mine ’gamle’ transaktioner i MobilePay-portalen fra før opdateringen?
Hvornår lukker mit MobilePay-modul i Danske Bank District (tidligere Business Online)?
Kan min kasseleverandør genbruge mine ID’er?
Hvordan afmelder jeg min MobilePay Point of Sale-aftale på MobilePay-portalen?
Er min butik aktiveret?