Eksporter FAQ

Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske problemer med min Point of Sale-løsning?

Hvis du oplever tekniske problemer med MobilePay Point of Sale, som ikke ser ud til at skyldes andre driftsmæssige problemer, skal du kontakte din virksomheds supportafdeling eller din kasseleverandør. De undersøger årsagen til problemet, og har mulighed for at fejlmelde systemet.

Se de kasseleverandører vi samarbejder med her.

Oplever du problemer med din boks, skal du kontakte den, du har købt boksen af.


 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.