Eksporter FAQ

Er der validering i API'et på at forfaldsdatoen overholder intervallet, ud fra frekvensen på en fast betaling?

Måden Subscriptions-betalingerne bliver oprettet er ved, at I sender betalingsoprettelser senest dagen før forfaldsdato, hvis jeres aftale med kunden tillader det. I kan kun have én ventende betaling pr. kunde. Det vil sige, at hvis en kunde skal betale hver måned, så skal I sende en betalingsoprettelse hver måned.

I kan sætte det beløb, I vil, for hver betaling, så det har ingen betydning, om det skifter fra måned til måned. Forbrugeren skal kunne se betalingen inden forfaldsdato. Det er muligt at vise betalingen i MobilePay-appen fra 8 dage før forfaldsdatoen og frem til dagen før forfaldsdato. Og det afhænger af jeres aftale med kunden, hvornår i denne periode I vælger at vise betalingen. Læs mere her.

Der er også mulighed for at opkræve på selve forfaldsdatoen, her vil det ikke være muligt at vise betalingen i appen.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.