Jeg er blevet snydt via overførsel til butik

Har du ved en fejl overført penge til en butik?
Hvis du ved en fejl har overført penge til en butik, skal du tage kontakt til butikken og bede om at få beløbet igen. Se hvad butikken kalder sig i din kvittering i MobilePay under ’Aktiviteter’. Hvis du ikke kan få kontakt til butikken, så hjælper vi dig. Ring til os på tlf. +45 70 80 39 00.

Er der tale om svindel?
Har du haft kontakt til butikken uden held – og mener du på den baggrund, at der er tale om svindel, skal du melde sagen til politiet. Oplys butikken om, at du melder sagen til politiet, hvis ikke du modtager varen eller får pengene retur. Truslen om en anmeldelse kan ofte hjælpe på samarbejdet.

Du må også meget gerne give os besked om sagen, så vi kan reagere hurtigst muligt på eventuelt svindel. Ring til os på tlf. +45 70 80 39 00.
 

Andre spørgsmål om Svindel og sikkerhed

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.