Hvorfor kan jeg ikke vælge et primært kort?

Muligheden for at vælge et primært kort er desværre ikke kommet med over i den nye app.

Du skal derfor være opmærksom på hvilket kort eller hvilken konto, du bruger til din betaling – hver gang. Appen vælger nemlig automatisk det kort eller den konto, du brugte sidst, alt efter om det er en privat overførsel eller betaling til en virksomhed.

Eksempel: I går overførte du til en veninde og valgte, at pengene skulle trækkes fra dit visakort. I dag skal du overføre til en kollega og appen viser automatisk dit visakort som betalingsmiddel, da det var det, du brugte, da du senest overførte til en privatperson.
I sidste uge købte du varer i din lokale kiosk og betalte med din budgetkonto og du har ikke betalt til andre virksomheder i mellemtiden. I dag skal du betale for pizza i det lokale pizzeria og appen husker, at sidst du betalte til en virksomhed, brugte du din budgetkonto og viser derfor automatisk budgetkontoen som betalingsmiddel.
Så selvom du i mellemtiden har overført til en privatperson med et andet betalingsmiddel, husker appen det betalingsmiddel du sidst brugte til at betale til en virksomhed og omvendt.

 

Andre spørgsmål om Basisfunktioner

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.