Jeg har fået nyt telefonnummer. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået et nyt telefonnummer eller har skiftet telefonnummer, skal du slette din gamle profil i MobilePay og oprette en ny med det nye telefonnummer. Der er to måder at slette sin gamle aftale på:

  1. Hvis du stadig har adgang til den enhed, hvorpå du oprindeligt havde din MobilePay-app, og kan logge ind, skal du gå til 'Mig' > 'Personlige oplysninger' > 'Slet din profil'.
  2. Hvis du ikke længere har adgang til din gamle enhed (fx hvis den er mistet, stjålet eller gået i stykker), skal du ringe til vores kundesupport og bede om at få slettet din nuværende aftale. Herefter kan du oprette en ny aftale med et nyt telefonnummer ved at følge trinnene i appen, når du har klikket på 'Opret en konto'.
 

Andre spørgsmål om Basisfunktioner

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.