Jeg har fået nyt telefonnummer. Hvad gør jeg?
Hvis du har fået nyt mobilnummer og ikke har noget imod at de personer eller virksomheder, du tidligere har overført til eller modtaget penge fra, kan se dit nye nummer så følg denne vejledning:
- Slet MobilePay appen og installer den igen
- Åbn MobilePay
- Indtast dit CPR-nummer
- Indtast dit nye mobilnummer
- Indtast bekræftelseskoden du modtager på SMS
- Bekræft at du er ok med, at dit nye nummer bliver vist til personer og virksomheder du tidligere har overført eller betalt til
- Godkend med MitID
- Lav en 4-cifret pinkode (det kan sagtens være den samme, som du har brugt tidligere)
- Gentag pinkoden
- Nu er du klar til at bruge MobilePay på dit nye mobilnummer
Ønsker du ikke at de personer eller virksomheder, du tidligere har overført til eller modtaget penge fra, kan se dit nye nummer, så er læs her:
Hvis du stadig har adgang til at logge på din ”gamle” aftale, så kan du slette aftalen helt og oprette dig forfra på dit nye mobilnummer. Bemærk at når du sletter den gamle aftale, mister du alle dine aktiviteter og dine betalingsaftaler slettes. Hvis du har oprettet en MobilePay box, skal du sørge for at udbetale de penge, du har stående i boxen, inden du sletter aftalen.
Du sletter din aftale på følgende måde:
- Log ind i din MobilePay
- Tryk på ”Mig” i bunden
- Vælg ”Personlige oplysninger”
- Tryk ”Slet din profil” i bunden og bekræft sletningen
Hvis du ikke har adgang til at logge på din gamle MobilePay aftale, skal du ringe eller skrive til vores support indenfor åbningstiderne og så hjælper de med at slette den. Chatten er tilgængelig via chat-ikonet i bunden til højre på hjemmesiden indenfor åbningstiderne.
Hvis dit nye mobilnummer allerede er aktivt på en anden bruger i MobilePay, skal du kontakte vores support.
Andre spørgsmål om Basisfunktioner
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.