Eksporter FAQ

Jeg har fået nyt telefonnummer. Hvad gør jeg?

Hvis du stadig har adgang til dit gamle mobilnummer:

  • Log på MobilePay med dit gamle mobilnummer
  • Klik på 'Menu' (nederst i højre hjørne)
  • Vælg indstillinger (tandhjulet)
  • Vælg 'Mobilnummer'
  • Indtast dit nye mobilnummer
  • Der bliver nu sendt en aktiveringskode til dit nye mobilnummer (der kan gå op til 2 timer)
  • Indtast den tilsendte aktiveringskode i din MobilePay

Bemærk, at hvis du lige har skiftet mobilnummer og/eller teleselskab, kan der gå op til 24 timer før SMS virker korrekt. Modtager du ikke din aktiveringskode på SMS så prøv igen senere.

Hvis du ikke har adgang til dit gamle mobilnummer:

  • Download MobilePay-appen
  • Vælg 'Log på’ som eksisterende bruger
  • Indtast dit gamle mobilnummer og en forkert kode med vilje - du vil få en fejlbesked
  • Tryk på ’Glemt kode’ (den blå tekst nederst til højre)
  • Du vil nu blive guidet hen, hvor du kan genskabe din adgang med NemID

Hvis ikke du har et NemID, kan du kontakte vores support på tlf. 45 14 44 47.

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Ret oplysninger

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.