Eksporter FAQ

Hvornår må jeg indtaste personfølsomme oplysninger?

Når du er logget ind i MobilePay-appen, er du i et sikkert univers. Vi vil kun bede dig om at indtaste kortoplysninger, NemID og CPR-nummer samt at indsende dokumenter til identifikation, når du er logget ind.
Du logger ind i MobilePay enten via din firecifrede kode eller med Touch ID. Vi vil ikke bede dig om at sende os oplysninger på sms eller e-mail, og vi vil aldrig bede dig om at tage et billede af dit NemID nøglekort.
Du kan godt modtage en sms om, at du skal opdatere nogle oplysninger. Men du skal altid sørge for at være logget ind i MobilePay-appen, inden du foretager ændringerne.  Får du en sms eller en e-mail, hvori MobilePay beder dig sende personfølsomme oplysninger, er den falsk, og du skal slette beskeden. 
 
Hvis du er i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os.
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Sikkerhed

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.